محصول به سبد خرید اضافه شد
0

ثبت سفارش

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 12 دی 1399
بازدید:

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی سی سی استایل پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید به موارد زیر توجه کنید :

از رنگ ، مدل ، سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است !

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

۲- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

بله میتوانید، ولی بهتر از هنگام ثبت سفارش “ایجاد اکانت” یا از منوی بالا ثبت نام کنید . .

شما با عضویت در فروشگاه سی سی استایل خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

شما می توانید:

  • سریع و ساده خرید کنید.
  • به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
  • سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
  • نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید! به خانواده مهرما خوش آمدید!

3- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارشات من” از وضعیت آن ها مطلع گردید.

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سی سی استایل خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.

5- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

6- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی مهرما تماس بگیرم ؟

خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

7- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟

بله . برای این کار با شماره 09923951798 تماس حاصل نمایید

8- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد ، آیا فاکتور خرید نیز برای شخص تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

bia2mas

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

خراسان شمالی - شیروان - مجتمع تجاری پارسا - پلاک 235 

Copyright 2022 © | تمامی حقوق برای تامارا محفوظ است.